wtorek, 18 września 2012

Zmiana adresu i przeprowadzka bloga: POMIDOR I BAZYLIA.PL



Kochani nadszedł czas, by w końcu przenieść bloga na własną domenę i hosting.
Zrobiłam to za namową i pomocą wspaniałych ludzi z marki Winiary oraz Lemon Sky.
Długo to wszystko trwało i kosztowało dużo pracy - nie tylko mnie.
I jeszcze sporo pracy przede mną, ale prowadzenie 3 blogów jednocześnie przerasta moje możliwości. Nowe logo jest w przygotowaniu przez mojego bardzo zdolnego sąsiada, z menu ciągle walczę...
Pomodoro e basilico będzie teraz funkcjonowało jako: Pomidor i Bazylia.
Mam nadzieje, że spodoba wam się nowa odsłona i przeniesiecie się tam ze mną ;).
Wg mnie jest bardziej czytelnie i przejrzyście, ale Wy to ocenicie.
Chętnie przyjmę wszelkie uwagi i krytyczne słowa i będę starać się polepszać i ulepszać nowego bloga.
Kuchnia w wersji light pozostaje jako osobny blog z przepisami na lekkie i zdrowe dania, na którego także Was serdecznie zapraszam.

Wielkie podziękowania dla Sławków z Lemon Sky, w szczególności dla Sławka L. za wyrozumiałość, cierpliwość i włożona pracę. Macie u mnie wielką i pyszną kolację z morzem dobrego wina ;)
Dla mojej Drugiej Połowy wielkie GRAZIE za wsparcie i pomoc.

Z małą łezką w oku napisałam właśnie ostatniego posta na tym blogu...

ZAPRASZAM SERDECZNIE TUTAJ:

WWW.POMIDORIBAZYLIA.PL

4 komentarze:

  1. Gratuluję i bardzo się cieszę. Ja na początek wyrażę tylko swoją nadzieje, że chciałabym by była wersja mobilna bo fajnie czytać Twoje pomysły w kuchni na telefonie i od razu przygotowywać. Pozdrawiam i przeprowadzam się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń