piątek, 6 kwietnia 2012

Świąteczne ciasteczka waniliowe



Kruche i przepyszne, waniliowe ciasteczka. Świetny sposób na zajęcie dzieci w przedświątecznej krzątaninie. Znikają tak szybko, że u mnie raczej Świąt nie doczekają...



SKŁADNIKI:

300 g mąki pszennej
150 g masła
100 g cukru pudru
2 żółtka
1 łyżeczka aromatu waniliowego

Z podanych składników wyrobić jednolite i elastyczne ciasto. Owinąć w folię spożywczą i wsadzić do lodówki na około 2 godziny. Po tym czasie rozwałkować na cienki placek i wycinać ciasteczka. Układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni około 12-15 minut.



9 komentarzy:

  1. Niezłe ciasteczkowe stadko świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są:) Ja niestety nie mam takich foremek, mamy tylko baranka:) Twoje zajączki są cudowne, zjadłybyśmy z Wiki takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też gdzieś miałam takie zajączkowe foremki, ale zupełnie o nich zapomniałam ;) Koniecznie muszę poszukać, bo Twoje ciasteczka wyglądają bardzo świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się, że tak szybko znikają- są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, chciałam dać znać, że książka właśnie dotarła! Dziękuję! :* Zaraz idę dokończyć ciasto, zrobię herbatkę i biorę się za czytanie :-)

    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu urocze!
    aż się uśmiechnęłam na ich widok ;]


    Wesołego Alleluja! ;*
    smakowitych doznań, radości i ciepłych chwil
    pełnych uśmiechu w rodzinnym gronie!

    OdpowiedzUsuń