poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Zielona sałatka z kurczakiem




Zrobiłam niedawno na obiad w ilości hurtowej kurczaka z nadzieniem szpinakowym. Z tego co zostało postanowiłam zrobić zieloną sałatkę. Efekt naprawdę świetny. Lekka, zdrowa, wiosenna i pełna witamin. Przepis na kurczaka nadziewanego szpinakiem i ricottą znajdziecie tutaj, do farszu dodałam jedynie suszone pomidory. Polecam.

SKŁADNIKI:
mix sałat
zielony ogórek
oliwki zielone
pierś kurczaka ze szpinakiem z tego przepisu
dressing: 3 łyżki oliwy, 1 łyżka octu winnego, 1 łyżka musztardy dijon
sól i pieprz do smaku


Sałaty ułożyć na półmisku, na niego obranego i pokrojonego ogórka i zielone oliwki.
Składniki dressingu wymieszać dokładnie razem i polać sałatkę. Posolić i popieprzyć.
Pierś ze szpinakiem pokroić na plastry i ułożyć na sałacie. Ja kurczaka podgrzałam i jadłam sałatkę na ciepło, ale jest równie dobra na zimno.

SMACZNEGO :)



1 komentarz: