sobota, 2 czerwca 2012

Pierś kurczaka w liściach szpinaku nadziewana gorgonzolą




Przepyszna improwizacja ze szpinakiem - tym razem w towarzystwie kurczaka i kremowej gorgonzoli... Wspaniale smakowało w towarzystwie zielonych szparagów. Polecam!

SKŁADNKI:
2 duże piersi kurczaka
2 grube plastry gorgonzoli (użyłam dolce)
ok.6 dużych liści szpinaku
sól, pieprz
1 ząbek czosnku


Piersi kurczaka umyj, osusz i natnij wzdłuż (nie do końca)tworząc kieszonkę. W kieszonkę włóż plastry gorgonzoli. Pierś kurczaka natrzyj ząbkiem czosnku, lekko posól i popieprz.
Liście szpinaku umyj pod gorącą wodą, by lekko zmiękły, osusz papierowym ręcznikiem i owiń liśćmi oba kawałki mięsa.
Tak przygotowane piersi owiń folia aluminiową i wsadżź do piekarnika nagrzanego do 190 stopni na 25 minut lub ugotuj na parze.
Po upieczeniu odstaw na parę minut i podawaj.



6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na kurczaka :)
    Aż pomyślałam o szpinakowych gołąbkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda rewelacyjnie. Robiłem kiedyś podobnie tylko zawijałem w liście młodej kapusty włoskiej i dusiłem w garnku - czyli całkiem inaczej wyszło ;-) Spróbuj :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja muszę koniecznie zrobić bo i szpinak kusi z zewnątrz i serek ze środka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm uwielbiam kurczaka nadziewanego serem!

    OdpowiedzUsuń