wtorek, 22 listopada 2011

Korzenne serca


Ciasteczka korzenne, jeszcze jesienne, ale już z myślą o Bożym narodzeniu. Kruche i delikatne, mocno korzenne. Bardzo smakowały dzieciom. Polecam!

SKŁADNIKI:
300 g mąki pszennej
100 g cukru pudru
2 żółtka
250 g margaryny do pieczenia
3 łyżeczki przyprawy korzennej

Z podanych składników zagnieść ciasto i wsadzić na godzinę do lodówki. Po tym czasie ciasto rozwałkować na grubość 0,5 cm i wykrawać ciasteczka.
Piec w temperaturze 210 stopni około 10-12 minut.

17 komentarzy:

  1. Fajne Ci się udały te ciasteczka ;) Tylko wziąć i schrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladaja! Zazdraszczam pieczatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się taka foremka, czas uśmiechnąć się do Mikołaja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tych słodkich serduszkowych foremek.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! już sobie wyobrażam jak wspaniale muszą smakować! zwłaszcza, że uwielbiam korzenne ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ciasteczka :), muszą pięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne masz foremki! a ciasteczka idealne do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie cieniutkie, kruche ciastka! ;) A foremki...! Ech, też chcę takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz mi, gdzie upolowałaś te wykrawaczki do ciastek? Ja poluję na takie z napisami np. zjedz mnie. A znalazłam w necie tylko takie na haloween itd. wąskotematyczne:)

    Jako, że jesteś obserwatorką/obserwatorem mojego bloga zapraszam (ośmielam się!) teraz także na stronę facebookową.
    http://www.facebook.com/mowiaweki


    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za przemiłe słowa! Bardzo się cieszę, że ciacha się Wam podobają, bo naprawdę były pyszne!
    A foremki kupiłam w sklepie internetowym Ale Dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne ciasteczka! Pewnie tak samo dobrze smakują ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne, przypominaja mi troche tutejsze speculoosy ;))

    OdpowiedzUsuń