środa, 16 listopada 2011

Kuchnia light: Sałatka z kaki w dressingu z awokado


Lekka i smaczna sałatka w przepysznym dressingu z awokado. Nie tylko dla tych na diecie ;)

SKŁADNIKI:
rukola
1 owoc kaki
1 kulka mozzarelli (użyłam light)
garść orzechów włoskich

Dressing:
1 awokado
kilka kropli soku z cytryny
100 ml wody
1 łyżka miodu

Na talerzu rozłożyć rukolę. Kaki obrać. Mozzarellę i kaki pokroić na plasterki i rozłożyć na rukoli. Posypać orzechami włoskimi.
Dressing: awokado obrać, usunąć pestkę, pokroić na kawałki i wrzucić do wysokiego naczynia. Dolać 100 ml letniej wody, sok z cytryny oraz 1 łyżkę miodu. Dokładnie zmiksować blenderem.
Przygotowanym sosem polać słatkę.



3 komentarze:

  1. Zachwyca mnie ta sałateczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, a ja sie jakos do awokado nie moge przekonac, zbyt maslane jest dla mnie (no, chyba ze w guacamole). Taki sosik moglby byc poczatkiem walki z awokadofobia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Działa na moje kubki smakowe.

    OdpowiedzUsuń